De campagne op Facebook en Instagram heeft in de periode van 1 januari tot en met 25 juli gezorgd voor maar liefst zo’n 23.000 bezoekers. In dezelfde periode waren er ruim 21.000 uitgaande clicks op de vacaturepagina’s van de daarop vermelde tankstationlocaties

Geplaatst op: 26-07-2024

Imagocampagne zorgt voor nieuw personeel!

Sinds eind vorig jaar startte Drive haar imagocampagne ‘Werken bij een tankstation’. De campagne mag als bijzonder succesvol worden betiteld met name door de inzet van social media.    

 

Verschillende bedrijven melden ons dat zij door deze campagne nieuw personeel hebben hebben kunnen werven. Naast de inzet van social media zijn we ook zichtbaar op ruim 75 Nozzles via Nozzle TV. De drie video’s geven in 10 seconden de belangrijkste boodschap van de campagne weer; werken op een tankstation is afwisselend, leuk en uitdagend en je krijgt er energie van! Ook hier is weer een succes geboekt want gedurende de maanden februari tot en met mei zijn de video’s maar liefst bijna 400.000 keer getoond op 17 verschillende locatie. Met de video’s geven we een extra impuls aan de campagne en steunen we de branche in haar zoektocht naar nieuwe medewerkers.

 

De campagne op Facebook en Instagram heeft in de periode van 1 januari tot en met 25 juli gezorgd voor maar liefst zo’n 23.000 bezoekers. In dezelfde periode waren er ruim 21.000 uitgaande clicks op de vacaturepagina’s van de daarop vermelde tankstationlocaties! 

 

Mis je jouw bedrijf en/of vacatures op de plattegrond of vacaturepagina van www.werkenbijeentankstation.com? Neem dan contact op met het Drive secretariaat via 085-00 71 361.